Khamis, 16 Ogos 2012

malas....

assalamualaikum...
dengan ini aku nak umumkan...
yang aku mmg tak suka bangun tersgt la paginya...
tp sebab adalah sunat utk bgn sahur... maka ku gagahi jua kaki ini untuk melangkah... huhuhu.

ekoran dari badan tak sihat aku 2-3 harini maka dah dua hari jiran sebelah umah aku aka bapak aku kene call aku lebih dari 20 kali. kikikiki.
en.hosban plak call aku agak agak dlm 5 kali pastu die pasrah. hihihi.
en.hosban aku keje malam minggu ni.
kalau tak die la yg akan bgn dulu dr aku...

pagi ni aku masak sup ayam je...
dah itu je yg aku mampu masak pepagi buta ni...
walaupon hajat hati aku sebenonye nak masak rendang ayam... lalalalalala.
alhamdulillah anak anak au yg bertiga hitu makan dgn lajunye...
si kakak tetap kene dera dgn mak mengadenye ni pagi ni.
aku soh die bat ayer teh. huhuhuhu.
rasa macam tak senang perut kalau aku tak suruh die buat pebende.
jahatkan aku... huhuhu.

ok la...
aku nak pegi selelap dua jap...
mana tau bleh mimpi jadik jutawan ke.

wassalam.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...