Rabu, 15 Ogos 2012

menjejak cendol

assalamualaikum..
nak crite ni...
mula mula nak bgtau dulu harini aku kurang sihat blk...
camtu le keadaan aku...
macam cuaca je...
kekadang panas kekadang hujan...

pastu nak crite pulak...
aku dah berhari hari tingin nak minum cendol..
jd td en hubbyku pon merantau la diseluruh pelusok melaka mencari cendol utk bini tercentanya..
akhirnye jumpe la kat depan sekolah kandang..
alhamdulillah..
aku nak snap gambo kedai cendol tu beno...
tp tetibe hubby aku siap posing lg..
emsem pulak aku tgk...
hihihi....
mcm dah kurus sket la...
aku jgk yg makin kembang..
apo nak buek...
nak pi jogging dah tak bleh...
nnt lepas puasa ni aku kayuh beskal la...

ok korang...
sampai sini dulu...
selamat beribadah...
semoga ibadah kita diterima Allah.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...