Isnin, 4 Jun 2012

aku dan caraku....

assalamualaikum..
lama dah rasanye aku nak mencatat apa apa kat sini kan.
ok mana nak mula crite dulu ni.
aku sebenarnye agak sibuk..
sebagai seorg isteri, ibu, bekerjaya pula sebagai seorg guru dan malah aku juga seorang pelajar..
aku juga buat kerja partime mengajar tusyen di rumah...
aku sendiri tak pernah akui yg aku ni seorg yg malas walaupon adakalanye aku terpaksa jugak keluarkan statement tu.
dgn kehidupan aku yg sgt sibuk dari dulu lg pon..... aku tak rasa tempatku adalah dikategori malas.
cuma aku sering dihalangi oleh kesakitan...
org selalu berkata bahawa ala bisa tegal biasa atau pon kita perlu paksa diri kita...
iye aku pernah cuba semua tu...
tapi semuanya menjadikan aku lebih sakit dan sakit dan sakit fizikal juga mental.
dan ayat biasa yg aku dpt ialah 'alah manja sgt'....
namun aku bersyukur Allah telah beriku petunjuk...
bahawa aku perlu pilih jalan hidupku sendiri...
sesuai dgn keadaan aku...
maaf andai aku tak dpt terima pendapat org lain.
bkn degil atau sombong...
cume kite berbeza...
2 minggu lepas aku dihantar ke hkl utk bertemu dgn neurologis...
aku dinasihatkan utk membuat pembedahan kepala....
namun aku masih memikirkannye...
iye lah kan... siapa pula yg sesuka hati rela kepalanye dibedah....
tak gitu cik Bedah?
lusa aku akan pergi semula ke hkl utk memberi keputusanku....
huhuhu
ok la...
smpi sini saja aku mampu membebel.
kepala pon dah berdenyut....
sekian...
wassalam.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...