Ahad, 12 Ogos 2012

tusyen terakhir ramadhan 2012

assalamualaikum...
apa khabar semua?
tentu semua tengah sibuk dgn persiapan raya kan?
aku pon tak kurang sibuknya.
walaupon sibuk tidur mengatasi kesibukan yang lain sepanjang ramadhan ni.
hihihi.
bkn apa... ia bg memastikan yg kondisi aku terus baik dan dapat berpuasa dgn jayanya...
alhamdulillah.... keadaan aku boleh dikira baik juga.
walaupon kali ini aku tak dapat nak buat mcm mcm kerja.
mcm aku cerite kat post yg lepas tu.
asyik rasa nak ulang ulang je crite tu...
maknenya terlalu rindu nak buat perkara perkara yg dah tak dpt nak buat lagi sekarang...
tu la... pada korang semua.. lebih lebih lagi adik adik yang muda muda... gunakan kesempatan sementara korang tgh sihat walafiat.
bila dah kureng sihat macam hakak ni kan... gini la rupenye...
mengharap ade org nak tolong...
camne pon aku ttp gak buat keje sesikit tau.
bkn serahkan semua keje kat org.
buat mana yang terdaya la kan...
tak bleh buat laju laju buat slow slow.
tak bleh buat byk byk buat sket sket.
selagi masih ade nyawa, hidup perlu diteruskan.

harini hari terakhir bertusyen pada ramadhan kali ni...
alhamdulillah..
kedtgan pon baik.
lebih separuh murid hadir.
tp aku tak beri mereka tekanan yang teruk la...
bukan ape... nnt bukan aje diorg jd tertekan... aku sendiri pon bleh jd tertekan dibuatnya kalau membebel bebyk.
bagi mereka hand out dan tunggu sampai ade masalah yg timbul.
lg pon silibus hampir abis utk tahun 5.
yg tahun 6 pulak dah ama abis.
jd takde masalah sgt la.
pagi td aku bangkit dgn rasa sgt tak larat...
namun alhamdulillah... dapat jugak aku tamatkan tusyen utk harini...
semoga ilmu yg aku smpikan pada bdk bdk ni diberkati Allah...
dan juga semoga rezeki yg aku dapat dr usaha ini juga diberkati Allah...
amin...

ok semua...
sampai sini dulu ye...
wassalam.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...