Rabu, 8 Ogos 2012

tak yah tajuk la

assalamualaikum..
lama dah aku tak menulis kat sini.
aku malas nak bkk laptop.
nak tuis blog kat komputer sekolah tak best la.
takde privasi...
harini aku cuti.
entah aku rasa pening sgt.
mcm berpusing pusing...
selalu aku bleh je tahan.
tp sbb harini aku dah terbgn lambat jadiknye terpaksa la aku mc.
sbb aku tak kuasa nak tergesa tergesa bersiap.
tgh golek golek ni aku saje la bkk lappy nak tgk slip gaji bonus sbb katany dah keluar.
hmmm dah keluar la tu...
takde ape nak diseronokkan pon.
bkn duit aku sume tu.
byk kedai yg nak dihantar duit tu.
hihihi.
kedai biskut, kedai kepek, kedai baju...
pastu abis la...
aku dah berapa hari kene penyakit malas ni.
aku sebenarnye tak suke kata diri aku malas.
aku tak larat sebenarnye.
dlm keadaan tak larat dan asyik mendugong je atas tilam busuk aku ni aku terkenang zaman zaman larat aku.
dulu aku bleh buat macam macam keje.
bleh buat kuih, masak berbuka, jahit baju dan mcm mcm la.
takat tumpi ngan kepek pisang tu kejap je aku setelkan.
sama gak ngan biskut biskut.
aku siap pernah jual lagi.
dulu kalau masak berbuka tu memacam le jgk.
tetgk resepi kat internet lepas tu try.
sekarang ni hmmmmm.
baru semlm hasben aku keje ptg(selalu die yg masak. aku tolong tolong je) aku dah tergolek harini sbb bz sgt  le kononnye semalam.
rindunye masa lalu aku...zaman zaman aku tak selemah ini.
ok la. leher aku dah sakit dok menengok laptop ni.
insyaallah lain kali aku membebel le lg ye.
tp tak leh panjang panjang.
aku tak larat.
selamat beribadah ye sepanjang 10 terahir ramadhan ni.
wassalam...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...