Sabtu, 5 Mei 2012

syukur...

alhamdulillah..
dipagi sabtu nan mulia ini dpt jugak aku selesaikan.
aku dpt menjahit dgn perlahan lahan...
aku dpt memasak sarapan pagi utk keluar...
dapat juga mengemas dapurku..
seronok sungguh dpt menjalani kehidupan seperti manusia biasa.

alhamdulillah dgn bekalan ubat baru dr mooi..
setakat ni kepala aku masih ok lg.
siap boleh berleter bagai nak rak.
hihihi.
semoga sesiapa yg dileteri tu tak la kecik ati ye.
bukan ape.... utk kebaikan bersama juga.
harap harap hospital besar melaka akan beri aku ubat yg sama dgn ape yg dr mooi bg.
walaupon pada dasarnye aku mmglah dpt rawatan percuma, tp tu dikira hak aku kan sebagai penjawat awam.
aku berhak mendpt rawatan yg sewajarnye bukan.

ok sekarang aku nak pegi ke majlis org kawin pula.
haritu aku pegi dgn selipar schol ke hape namanye yg kekununnye baik utk kaki.
selalunye sejak aku disahkan chiari malformation, aku mmg guna kasut nike crosstrainer je.
utk kurangkan getaran.
mmg berhasillah cara aku tu.
tp sbb kekununnye aku nak la nmpk lawa time pi org kawin.
hasilnye kaki aku sakit.
so hari ni aku akan pakai kasut nike tu pi org kawin.
cantek jgk ape.
pink kaler lg.

huhuhu.
ok la semua.
setakat ini dulu.
wassalam.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...