Rabu, 29 Ogos 2012

selamat pengantin baru ustaz don


assalamualaikum semua...
masih mood raya ke?
hmmmm aku dah mula mengajar dah...
mmg mood raya dah hilang terus.

sekarang ni susah betul nak dpt idea nak tulis kat blog nih...
dulu aku pernah erblog dgn tegarnyee...
sekitar 4 tahun dulu...
tapi akibat dari satu peristiwa yg menyebabkan aku sgt tertekan....
maka aku tak dpt lg berblog setegar dulu...
asalnye agar crite yg peribadi sgt tu tak smpi tertulis kat...
lama kelamaan semangat blog tu terus hilang...

so harini cari punye cari maka aku pilih satu crite untuk sampaikan kat korang...

critenye begini...
rujukan gambar di atas...
nampak tak jejaka yg sgt emsem hitu...
itu ialah aman...
anak bujangku yg baru berusia 5 tahun...

semlm sedang aku dok rehat rehat lepas blk dari sekolah die dtg berlari lari kat aku...
sambil menunjukkan gambar ustaz don..
die pon terus berteriak...

mak mak mak...
tgk ni..
mak kenal tak?
ustaz ni dah kawin.
aman kenal ustaz ni.
ade keluar tv.
ustaz yg selalu pakai towel tu.
korang tergelak tak??
aku mmg gelak guling guling la time dgr die ckp tu...

tp korang jgn salah anggap plak.
bukan le kata ustaz don pakai towel mcm leps mandi tu...
tu kain selempang ustaz don tu yg die panggil towel.
hihihihi.

camne pon selamat pengantin baru buat ustaz don dan husna...
semoga bahagia selamanya... amin..

ok korang...
nnt aku cr lg crite yg bleh aku smpikan kat korang ye.
wassalam.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...